حاجتگاه

حاجتگاه

پورتال جامع اعمال عبادی و علوم الهیه
حاجتگاه

حاجتگاه

پورتال جامع اعمال عبادی و علوم الهیه

دعای مقاتل بن سلیمان

دعای مقاتل بن سلیمان

شیخ کفعمی در بلد الامین دعائی از حضرت امام زین العابدین علیه السلام نقل کرده و فرموده این دعا را مقاتل بن سلیمان از آن حضرت روایت کرده و هم گفته هرکه صد مرتبه آنرا بخواند و دعایش مستجاب نگردد لعنت کند مُقاتل را اینست دعا:   اِلهی کَیْفَ اَدْعُوکَ وَاَنَا اَنَا وَکَیْفَ اَقْطَعُ رَجاَّئی مِنْکَ وَاَنْتَ اَنْتَ اِلهی اِذا لَمْ اَسْئَلْکَ فَتُعْطِیَنی فَمَنْ ذَاالَّذی اَسْئَلُهُ فَیُعْطینی اِلهی اِذا لَمْ اَدْعُوکَ فَتَسْتَجیبَ لی فَمَنْ ذَاالَّذی اَدْعُوْهُ فَیَسْتَجیبُ لی اِلهی اِذا لَمْ اَتَضرَّعْ اِلَیْکَ فَتَرْحَمُنی فَمَنْ ذَاالَّذی اَتَضرَّعُ اِلَیْهِ فَیَرْحَمُنی اِلهی فَکَما فَلَقْتَ الْبَحْرَ لِمُوسی عَلَیْهِ السَّلامُ وَنَجَّیْتَهُ اَسْئَلُکَ اَنْ تُصَلِّیَ عَلی مُحَمَّدٍ وَآلِهِ واَنْ تُنَجِّیَنی مِمّا اَنَا فیهِ وَتُفَرِّجَ عَنّی فَرَجاً عاجِلاً غَیْرَ آجِلٍ بِفَضْلِکَ وَرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ خدایا چه سان بخوانمت با اینکه من همان من (گنهکار) هستم و چه سان امیدم را از تو ببرم با اینکه تو همان تویی (که با همه مهربانی ) خدایا من اگر از تو نخواهم که به من بدهی پس کیست آن کسی که از او بخواهم تا به من بدهد خدایا اگر تو را نخوانمت که دعایم را مستجاب کنی پس کیست آنکس که بخوانمش تا دعایم را مستجاب کند خدایا اگر به درگاه تو زاری نکنم که به من رحم کنی پس کیست که به درگاهش زاری کنم تا به من رحم کند خدایا همچنانکه شکافتی دریا را برای موسی علیه السلام و او را نجات دادی از تو می خواهم که درود فرستی بر محمد و آل محمد و مرا از آنچه در آن گرفتارم نجات بخشی و گشایش فوری به من عطا کنی نه گشایش مدت دار، به فضل و رحمتت ای مهربانترین مهربانان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد